Knä till försäljning!

Jag tänker nu sälja mitt knä för en billig penning, det enda du behöver fixa är en operation och sedan fungerar det som nytt igen.
En schysst deal enligt mig själv, 1kr?


Hör av dig om du har några frågor!

Maria




Det skulle vara fint att få ett nytt knä eller om operationen var på till exempel måndag. Jag är tillfälligt handikappad och orkar inte vara det mer, knät låser sig och gör ont till och från.
Men men such is life just nu.

Jag var på bio med moderskapet idag och vi såg En sommar med Göran, den är inte värd att se på bio men den bra men inte mycket mer.

Jag saknar Richard idag, var är han? Skövde, ja jag vet men jag har inte hört från honom på hela dagen. Bara ett litet sms skulle göra mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0