Sista dagen i Sthlm

Så kom den sista dagen som jag tillbringar i Sthlm, åh äntligen! Jag ska snart iväg på amerikansk fotboll och kolla på när Richards lillebror spelar, det ska bli roligt att se.
Efter matchen måste jag hem för att packa alla mina saker som ska med ner till Linkan, det är många saker som ska med ner. Jag har lyckats ragga till mig ett bord som ska stå på vår balkong och sedan lite glas som vi ska dricka ur :p Sen är det nog bara de sakerna som jag hade med mig upp till Sthlm. Oj nu glömde jag nästan all min alkohol som jag har köpt på dagskryssningen, love mina 14 flaskor vin. Jag har handlat alkohol för nästan 1400kr, så jag hoppas verkligen att det räcker länge.

Mitt knä har nästan blivit bra igen och det är verkligen jätteskönt, att bara kunna ta en promenad är en lyx. Om man inte rör på sig så kan man bli förstoppad och det blev naturligtvis jag. Jag är en äkta pärla på att dra på mig sjukdomar och åkommor just nu, blä för mig! Jag måste bli bättre på att ta hand om mig själv.

Men men imorgon är det linkan som gäller och då kommer jag börja ett bättre liv, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0