En lång dag!

Jag vakna tidigt idag och försökte verkligen att somna om men tji fick jag, låg i alla fall kvar i sängen till klockan åtta. Gjorde ett försök att duscha, gick faktiskt ganska hyfsat, lutade mig på ett knä och tog stöd av badkarskanten. Så idag har jag faktiskt känt mig riktigt fräsch. Knät värker till och från, det är svullet och klickar konstigt men det kommer ju bra det vet jag.
Jag gjorde mina övningar som doktorn givit mig, efter känns knät alltid lite lättare att gå på, jag kanske skulle börja göra dem mer ofta?

Åt min supergoda och nyttiga grötfrukost för att direkt efter sätta igång och skriva men det har gått väldigt trögt idag. Hitta motivationen genom att åka ner på stan och äta en lunch med Tove och Malin. När jag kom hem flöt det på bra igen, jag tror att jag kommer bli klar med större delen av litteraturgenomgången idag.

En rolig grej som hänt idag är att jag har fått min nya kamera Canon ixus 100 is, den är svart och tar väldigt bra bilder. Får se hur det blir sedan när jag tar bilder på fester.


Det är så konstigt att det flyter på så himla mycket bättre när jag skriver på bloggen än när jag skriver på rapporten men det kanske är för att jag slipper ha referenser till allt jag skriver. Jag börjar bli jävligt trött på att skriva om litteraturgenomgången, jag vill verkligen att handledaren godkänner den på en gång så jag slipper skriva om den en gång till.

Jag och Perra åt bakad potatis till middag med skagenröra, det var verkligen gott. Men jag tycker nog ändå att potatis med bregott är godare. Det blir lite skum smak när skagen blir varm av potatisen.
Apropå mat så måste jag dra ner på intaget, behöver jobba på att komma i min jeans nu. Efter Thailand så kommer inte jag i ett enda par, snyft! Men det är ju mitt eget fel så då får jag försöka ändra på kosten och börja träna när jag kommer ner till Linköping efter jul.

Jag satsar på att försöka åka ner den 27:e december så att jag kan jobba med examensarbetet.

Nu ska jag försöka skriva klart så jag kan ta lite ledigt ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0