God fortsättning och snart Gott nytt!

Så nu är julen över och snart även nyårsafton. Detta års nyårsafton firas i Linköping med Richard och några av hans kompisar.
I julklapp fick jag en nyårsklänning av Richard, den är verkligen toppenfin!



Ska sy in urringningen lite så den blir smakfull.

Igår skicka jag och Anna in vårt arbete till handledaren, förhoppningsvis tycker hon att arbetet är skitbra och låter oss gå upp på opponering. Får se när hon behagar ha läst klart arbetet, det är ju trots allt 172 sidor långt så jag förstår att det tar lite tid att fixa.

Nu på kvällen har jag flyttat in i mitt rum igen, gjorde det där som man borde ha gjort när man packa ner, slängt onödigt papper! Ja jag har suttit flera timmar för att gå igenom papper från 2006 och framåt, sorterat om och packat ner i kartonger. Det blir jätte bra dock ser de ut som kaos just nu i vardagsrummet. Jag har väldigt mycket med saker.



Tidigare idag så var jag ner på stan och fikade med Therese. Det är så himla roligt att träffa henne för det är upplagt för att man ska känna sig piggare och gladare efter att ha hängt med henne. Jag fråga henne om hon vill hänga mig till Belgien i februari, det verkade positivt.

Richard kom över nu och vi ska kolla på film, prinsessan och grodan. Men först ska han träna sin arm och jag ska koka te.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0