Schnö!

Det är så mysigt med snön som ligger här på backen utanför mitt fönster, jag vill verkligen att den ska ligga kvar till julen. Det kommer den säkert inte göra men man kan ju önska sig det.



Det är så skönt att få sitta inne när det är -5 grader ute.

Idag ska jag äntligen få ta av bandaget, det täcker nästan hela benet på mig. Ikväll får jag även duscha hela kroppen och tvätta bort det intorkade blodet på knät. Jag ska bli så fräsch!



Så här då mitt ben ut och ikväll ska det bort, yes!

Vid halv fyra tiden idag ska jag åka till Richard. Vi ska iväg tillsammans med Richards lillasyster och kolla på Idol-vinnnaren. Det ska bli kul att få göra något annorlunda. Jag behöver verkligen ett break i examensarbetet.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0