Sitter i MBK och surfar

Ja da ar man i Bangkok da. Jag ar astrott, vi har varit pa MBK i flera timmar. MBK ar ett jattestort varuhus dar man i praktiken kan kopa allt. Jag har handlat en jacka till mig sjalv, en julklapp till Julia, en mascara (som skule ha kostat cirka 190kr men har bara 40kr) och tva par flip-flop till mig sjalv. Fantasin till julklappar finns inte, hittar ingenting. Sen har jag upptackt att jag tycker allt ar skitdyrt aven fast det kanske bara ror sig om en hundra kronor sa tycker jag att det ar dyrt. Dumt!
Jag och Jenny ska ga pa bio ikvall, det ska bli mysigt, sen efter det sa blir det raka vagen ner i sangen. For forsta gangen pa 6 veckor sa ska jag sova i egen sang, far se hur det gar. Kanske ramlar ur, haha.

Igar innan jag gick hem for att klippa mig sa stanna jag till pa mitt massagestalle och fick en present av en av tjejerna. En halsduk! Det blir ju jattebra nu nar det ar sa kallt i Sverige. Sa nar jag kliver av planet pa arlanda sa behover inte jag frysa i alla fall!

Nu tar internet slut!\\

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0