Ajjjjj!

Aj mitt knä!!!
Igår hade jag superont men idag är det en pina. Jag åkte in till akuten och tänkte här får jag sitta hela kvällen, kanske ända in till natten men icke, en timme och fem minuter tog det för mig att komma ut därifrån. Kanske ska berätta att min mamma är enhetschef för en avdelning på sjukhuset, hon känner i praktiken alla sköterskor och visa doktorer.

Så nu är jag officiellt sjukskriven efter 5 dagars jobb på det nya jobbet, jippi, det ser ju verkligen bra ut när man försökt få ledigt på söndag. Jag är sjukskriven i sju långa dagar så nu kanske jag kan koncentrera mig på examensarbetet, jag kan ju hoppas i alla fall.

Igår var jag till Märsta efter jobbet och hälsa på Richard, det var mysigt och behövligt. Jag blir så himla stressad av att jobba ute på Vätö, jag kommer ursprungligen från Vätö, eftersom jag har så dålig kontakt med min pappa och nu måste jag se honom nästan dagligen så blir allt bara piss.

En lycklig sak idag är i alla fall att jag får 400kr mer i lön än vad jag hade räknat med, iiii nice!

Jag får se imorgon om tabletterna fungerar så att knät blir bättre.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0