Ojoj - fartdåre!!!

Ohhh! Vad jag älskar mitt jobb! I alla fall den delen där jag kör bil i snabba hastigheter. Det är i och för sig trevligt att sitta hemma hos mina klienter och snacka om lite allt möjligt men det är bilkörandet som får mig att må som bäst.

Jag kanske inte får ledig från jobbet på söndag för att det är för lite med folk som jobbar, det suger!! Jag som verkligen vill åka bort med Richard... Men det är ju bara tisdag idag så chefen kanske lyckas fixa någon som kan jobba.




Guldpaketet som jag väntar på är skickat men inte har jag sett röken av det än så länge, men det kanske kommer imorgon?



Jag var hemma hos Lina ikväll och fikade, det var mysigt! Jag är för för mer sådant, min mage behöver verkligen mer fett, ojoj tjockismig!
Det blir ju lättare nu när jag jobbar i hemtjänsten för då finns det inte godis och andra gottesaker runt omkring mig som det fanns på OKQ8 eftersom jag jobbar ute i bushen. Så skönt så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0