Om man ändå vore 9 år...

... då skulle man bara flyga runt på sin fina cykel och inte behöva bry sig om räkningar och jobb. Eller nej det var jobbigt det också. Men det skulle vara skönt att vara det över sommaren kanske så att man kan ha lov istället för sommarjobb.

Blä mitt knä gör fortfarande rackarns ont, hur ska detta gå, ska jag vara invalid hela året eller livet? Jag försökte ringa till läkaren idag och tanten i växeln svara så glatt att jag hade tur för dem hade telefontid kl 14, jag ringde 13.30 till växeln. Sen när jag ringde så hade de haft telefontid kl 7.15 i morse, dumma tant! Jag ska försöka imorgon igen, jag behöver vara med sjukskriven, jag vill ju inte få men för livet bara för att mitt jobb vill ha tillbaka mig.

I helgen var jag på Liseberg med Richard, Lillvor och Emil även fast jag har ont i knät, jag hoppade runt på kryckor en hel dag. Det var en mysig dag med mycket skoj. Jag och Richard körde hem från Lidköping på natten eller rättare som sagt Richard körde hela vägen, själv sov jag större delen av resan. Resan ner till Lidköping tog 3,5 timme och resan hem tog 5 timmar för att Richard var så trött och var tvungen att stanna till på vägen för att få luft och sova en stund. Det var jätteskönt att han körde för jag var helt slut efter en dag på Liseberg.

Nu ska jag åka tillbaka till Märsta och mysa med Richard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0