Sjukskriven

Härligt, då var man sjukskriven resten utav sommaren. Hoppas bara att jag får operera knät innan nolle-p och inte under för det orkar jag inte med. Igår var jag ner till Linköping för att kolla knät och fick reda på att jag har en menisk skada i knät vilket innebär att något brosk ligger fel och måste tas bort. Mormor sa att hon hade opererat båda knäna för menisken, så då kom jag på att det är hennes fel att jag har trasigt knä. Det går säkert i arv sådan här skit. På vägen hem från Linköping så fick jag reda på att min kusin också ska operera knät för samma sak, det är väl som dem säger åkommor inom släkten hoppas över ett led vilket innebär att det är mormors fel eftersom båda jag och min kusin har samma problem. Nä nu är jag bara taskig. Jag har ju trots allt skadat knät när jag flytta på en tant i jobbet.

Idag har jag beställt schampo, balsam och inpackning för 470kr, det var det verkligen värt eftersom jag har fått klåda av mitt andra schampo som är lite billigare. Det här kommer nog fungera bra tror jag.

Jag kollade på kläder idag och hittade 3 klänningar, 6 trosor, 3 bh:ar, 2 tröjor och 1 cardigan för 2000kr, det är ett ganska schysst pris. Men jag är lite osäker på om jag ska köpa det den här månaden, det får nog vänta tills jag får lite mer pengar på kontot och när alla mina stora räkningar är betalda.

Hoppas på ett snabbt svar från ortopeden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0