Bangkok

Nu har jag bokat om resan så att jag kommer vara i Bangkok i två dagar innan jag åker hem till Sverige, yeah! Alla andra som jag känner här i Thailand ska vara där från den tredje december så då tog jag beslutet att jag ska vara där från den fjärde december. Pelle en av killarna här nere berätta att man minst ska vara två dagar i Bangkok för att känna sig nöjd. Det ska tydligen vara väldigt billigt i Bangkok så ni kan ju tänka er vart ni kommer få era julklappar ifrån i år =)

Idag har varit en riktigt molnig dag, regn till och från, en riktigt trist Thailändska dag med tryckande värme. Usch mitt tillstånd är och förblir svettig och klibbig, blä!

Jag började dagen med lite frukost, en äcklig jordgubbsyoghurt, två mackor, iskaffe och en juice, gott gott men inte så mättande.
Efter frukost kom Anna och då satte vi igång med ex-arbetet, vi är uppe i 24 sidor just nu, väntar bara på att få in materialet till resultat. Dock har vi fått lite problem med det i och med att lärarna som Anna hörde av sig till inte kunde men imorgon ska vi lösa detta genom ta kontakt med de två svenska skolorna här nere på Koh Lanta. Vi ska kolla om dem kan testa två av våra lektioner.
Sen gick dagen åt till plugg.
På kvällen var vi iväg och åt middag på ett ställe där det var dyrt och man fick lite mat och knappt någon service, dit går jag aldrig igen.
Ikväll skulle jag tanka mopeden men då gick det inte att få upp sadeln, så imorgon åker min moped in på lagning och då blir jag utan ett tag.

Imorgon blir det mer plugg.

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0