Önskelista

Detta önskar jag mig i julklapp:

- En blender som klarar av att krossa is
- Presentkort på SF bio
- Presentkort på H&M, till smink
- Pengar att leva för i januari (csn är ju så snälla och lånar ut 3500kr den månaden)
- Avbetalningen på min Ipod
- Lila badhanddukar från hemtex
- En upplevelse t ex biljetter till en show, massage eller bli utbjuden på middag


Ja sen var det väl inte så mycket mer.

Idag har jag varit på stranden och solat, sen middag på Thai cat, träffat Pelle och Gino. Pelle var så gullig, vi har tidigare pratat om att han ska rita ut på en karta vad jag ska uppleva i Bangkok men så tyckte jag att kartorna är så dyra. Ja men då har han köpt en karta till mig idag när han var i Krabi som han ska kluttra lite på. Guld till en supersnäll kille.
Nu mera promenerar förövrigt jag och Jenny, lämna tillbaka vår fina motorbike idag. Det är billigare och skönare att vara utan.

Imorgon ska vi pressa på stranden för nu är det inte många dagar kvar på vår vistelse här på Lanta.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0