Phi phi

Imorgon bär det av till Phi phi för en helgs vistelse. Vi ska partja lite och ut på en segelbåt för att snorkla. Det ska bli jätteroligt! Jag kommer hem på söndag morgon igen för att fortsätta livet med studier.

Idag fick jag beskedet som jag väntat på i två och en halv vecka, och ja jag är underkänd i PA3-kursen. Jag har nog haft det lite på känn men inte viljat inse det. Så jag började den här dagen med att gråta floder över en väldigt jobbig höst som sedan gav mig betyget U. Det som gör det mer jobbigt är att omtentan börjar en dag efter att jag kommit hem från Thailand så jag får ta nästa som är i februari, suck!

Så istället för att plugga hela dagen så har jag suttit i skuggan nere på stranden och någon gång ibland tagit mig ett dopp, idag har det inte varit lika många maneter i vattnet så det var riktigt svalkande. Dock har det varit väldigt höga vågor så det var svårt att gå i och komma upp ur vattnet.

Efter egenömkan på stranden så gick jag hem och började med plugget igen, så nu har jag kommit en bit idag och det får jag vara nöjd med.

Nu på kvällen var jag, Maria, Jenny, Florianne och Pelle ner på stranden, åt middag och spelade Plump vilket är ett skönt avbrott från pluggandet. Mycket skratt på en skön strand.

Ikväll ska jag se en film och bara ta hand om mig själv!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0