Slö helg

Helgen har gått i slöhetens tecken, lördag var jag hemma och kolla på regnet som öste ner istället för att hänga med på båtresan. Tråkigt med allt detta regn, de värsta är att det är lovat regn de sista dagarna som jag befinner mig i Thailand, ahhhh! Det stämde dock inte idag då det glimta några strålar genom molnen. Fort som attan drog Jenny och jag ner på stranden för att blotta våra kroppar. På stranden drack jag en MelonShake och läste ut Små citroner gula, den är bra. Jag fällde några tårar bakom brillorna och sände en tanke till farmor och farfar. Nu kom jag precis hem från Bajen där jag har intagit en riktigt god måltid, skagenröra till förrätt och Spaghetti carbonara till huvudrätt. Dum som jag är så har jag inte kollat på mobilen idag, det visade sig att Linneas lillasyster skickat sms kl 13.30 och detta såg jag kl 19. Hoppas hon svarar snart så att vi kan gå iväg och ta en öl eller nåt. Det är ju så roligt när det är folk man känner/känner till är på samma ö som en själv. Annars ska jag väl bara fortsätta med examensarbetet, vi ska vara klara med det till den 2 december, jag tror vi kan fixa det bara vi lägger ner tid och energi. Tjing

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, vad coolt!

2009-11-22 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0