2 dagar kvar till avresan

Nu är det bara två dagar kvar, det är nog inte så mycket som ska fixas innan förutom all shopping till mina kära vänner som befinner sig i Thailand. Resorb med apelsinsmak är redan inhandlad till Jenny, så nu är det bara Annas alla hundra saker, hihi! Godis i mängder och skvaller ska köpas och knäckebröd tror jag att det var! Finns tydligen inte i Thailand.
Jag tror att jag ska kolla på en bok idag som jag kan läsa på planet ner, håller just på att läser Ps, I love you på engelska men den håller på att ta slut, dumt.

Idag ska jag mysa med Richard, vi har inte riktigt bestämt om det ska vara här i Norrtälje eller i Märsta, vi får väl se vart det blir.

Jag har haft väldigt ont i ryggen de senaste dagar så nu när jag kom hem till mamma så fick hon knäcka ut ryggraden åt mig. Men vad det knaka, det lät som att hela ryggen rätades ut. Det känns dock mycket bättre idag.

Nu ska jag gå och sminka och klä på mig, ner på stan ska vi. Linnea har fyllt år och en present krävs tycker jag!

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0