Flygplatsen i Helsingfors

Jaha och här ska jag sitta i bara fyra timmar, vad göra vad göra? Tur att det finns gratis internet på hela flygplatsen! Jag har upptäckt, vilket jag kanske redan visste sen tidigare, att det är väldigt dyrt på flygplatser. Jag tänkte köpa en ny bok att ha på planet men den kosta 12 e och det vill inte jag betala.
Det gick snabbare än vad jag trodde att det skulle göra att komma fram till Helsingfors, på planet serverades det en ostmacka med juice. Mycket gott tycker jag eftersom jag precis satt och tänkte att jag var lite småhungrig.
Åh en annan sak som jag bara måste berätta är att jag satt på samma plan somNanne Grönwall som också ska till Thailand! Haha, coolt tycker jag även fast jag träffat henne tidigare då jag jobba på en show i Norrtälje där hon uppträde.

Gud vilken morgon det var förresten! Jag och mamma kom 45 minuter innan dem stängde bagageinlämningen och fråga dem hur jag skulle checka in på Thai air men det var ingen som visste hur man skulle göra det. Jag får ta dte somen senare problem. Men mamma och jag jagade runt på hela arlanda även fast vi inte riktigt hade tid med det och än så länge har jag inte checkat in.

Jag behövde inte leta länge innan jag hitta en finsk flagga till min åvve men jag köper den nog på vägen hem för då ska jag vara här lika länge som nu ungefär. Då ska jag nog också inhandla Richards julklapp tror jag.

Ja jag får väl fortsätta surfa här då tills jag behöve räta en ordentlig lunch på en dyr restuarang.

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Karin Jönsson

Lycka till!!

2009-10-27 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0