Första baddagen

Det är första dagen som jag vaknar och känner att jag har sovit riktigt bra i sängen. Gick ner till Lanta language center beställde en frukttallrik, fortsatte in till oss igen och gjorde i ordningen två mackor och köpte en Ice tea. Min frukttallrik kom samtidigt som Anna tittade in på skolan. Klockan tio rullade pluggandet igång och så fortsatte vi i 3 h tills lunch. Efter lunch gick jag och Jenny över till Anna och Stefans hotell där vi fick bad i poolen. Det var så himla skönt att svalka av sig i en pool och bara ligga och flyta runt på ytan. Jag och Jenny drog senare in till stan på jakt efter en mjuk kudde, efter en snabb koll på enda möbelbutiken så hitta vi en. Den kosta 50kr men va fan, jag ska ju sova skönt i 5 veckor till så nu är den inhandlad. Jag och Anna har fortsatt med ex-arbetet nu på kvällen. Jag skrivit och läst massor och Anna har fixat flera lektionsplaneringar. Imorgon tänker jag ligga på stranden för att börja kämpa på min bränna som inte finns än. Jag i och för sig fått lite sol på mig idag men inte så att man ser någon direkt skillnad. Ikväll blir det middag på stranden på Sunset, det ska bli superhärligt! Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0