Glada nyheter!

Idag fick Richard sin tid till ortopeden, han ska opereras på måndag nästa vecka. Jag är så glad för hans skull! Synd bara att jag är i Thailand då och inte kan ta hand om honom efteråt.

Själv sitter jag med hemtentan och det går verkligen så där, det är så himla mycket med litteratur som jag inte har hundra procent koll på, vad göra. Jag har läst massor idag och imorgon får jag försöka skriva ihop något!

Richard var supergullig idag och jag var en häxa, han köpte vindruvor och cashewnötter till mig, han fick möta mitt pms-iga jag, dumma mig!
Men jag kommer sakna honom så mycket. Jag tror att det är därför jag ger så tvära vändningar.

Näe dags att fortsätta med tentan!

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0