Tentaångest

Så då närmar sig veckan som jag trott varit så långt borta, på måndag drar tentaveckan igång med full fart. Första punkten är semenarie där diskussioner ska föras om massa olika fall, jag ska presentera min elev och sedan visa på hur jag tänker kring denne. Tisdag är det mer diskussioner och så släpper dem hemtentan kl 10 och då är det bara att masa sig hem och hoppas på att jag har läst tillräckligt för att klara av den. På fredag är jag ledig från kl 16.30 då hemtentan ska vara inlämnad.

Idag är det bara nio dagar kvar till Thailand, jag är inte nervös än men det kommer nog ju närmare resdagen jag kommer.

Förra helgen var jag på sjöslaget och parta loss, dock dog mitt partyhumör när vi klev på båten, blev bara opep. Jag börjar nog bli för gammal för studentfester, been there, done that! Det blev i alla fall lite bilder från sjöslaget och här kommer dem.



Det börja med samling utanför Ryds centrum



Min mamma sponsra oss med ett par superfina hattar



Jag ser inte allt för pigg ut.



Jag och Julia



Jag och min mans rygg!



Åh så har vi generalen.



Åh min älskling!



Emil passar också bra i kaptenmössan!



Man kan göra många roliga saker med våra mössor!



Anna och Maria var det full fart på hela natten lång!



Åh vad roligt det är att vänta på att få gå på båten!




Lagom pigg på morgonen efter.


Ön bakom mig är Vätö, där jag föddes!



Anna och Maria var också lagom pigga efter några få timmars sömn.



Fina Anna!



Maria passa på att sova lite när vi satt inne i rökrummet.


Igår var jag på faddertack, det slutat med att jag hängde i toan hela natten. Det var nämligen så att två personer just där jag satt inte kom och då blev det mer dricka över till mig, smart idé då att dricka den med men senare och idag känns det som den dummaste idén någonsin.
Så idag fick det bli bakispizza!

Ikväll ska jag och Richard hem till Emil och Lillvor för att kolla på en skräckis, hoppas jag kan sova i natt :S

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0