Bebis!

Förra veckan var jag, Hanna och Therese ut och hälsade på Anna-Lena och lilla Sigrid. Sigrid var så liten och söt! Jag vågade till en början inte hålla henne, jag har aldrig i mitt vuxan liv hållit en bebis och därför tyckte inte jag att det kändes bekvämt till en början men sen när jag haft henne i min famn ett tag så kändes det helt underbart. Fatta att det är som en docka fast levande, dockor är förövrigt mer medgörliga än vad en bebis är, hihi.

Anna-Lenas lilla bebis


Jag kände genast att jag vill ha en egen bebis fast om några år, bara tanken på hur dålig min ekonomi är just nu så skulle jag inte vilja få ytterligare en person som ska försörjas på mina pengar, huh ah!

Hanna som var med ut till Anna-Lena är gravid, hon har gått halva tiden men det syns knappt förutom på hennes gigantiska bröst. Det ska bli så kul att se vad hon får för en bebis, nu har hon ju även flyttat till Linköping så då kan man ju hänga mer med henne. Välkommen får man väl säga =)

Den här veckan ska jag dedikera åt att försöka komma i kapp allt som jag ligger efter med, än så länge har det fungerat bra för mig. Det enda som stör riktigt mycket är examensarbetet som blev lite omkullkastat nu när vi fick feed-back, handledaren gav oss, för länge sen, frågeställningen men nu fick vi tillbaka att vi måste ändra den, men va?! Hur kan hennes egen frågeställning vara fel, konstigt! Jag får känslan av att examensarbetet håller på att glida mig ur händerna, idag kände jag bara att jag ville byta ämne, göra jämförelse mellan Sverige och Thailand eller något liknande, men men vi fortsätter.

Jag var hos sjukgymnasten idag och ska nu få avancera med ytterligare en övning till på mitt träningsschema, yeah! Förhoppningsvis blir knät bättre, det behövs verkligen.


Jenny landa i Thailand idag, lyllos henne! Jag vill också vara någon annanstans, hemma hos mamma skulle räcka men jag har inte tid i helgen för jag ska gå på bio med Julia, Robin och Sara. V ska se Flickan som lekte med elden, hoppas verkligen att den är bra. Den får dock inte vara för läskig för jag har inte Richard arm att klänga på och då måste jag ju framstå som tuff bland kompisarna.

Näe men nu ska jag sussa så att jag kommer upp i tid till träningen och mera plugg, lyllos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0