Helt sanslöst!

Det är ju helt otroligt vad dyrt det ska vara att köpa en biljett till festen på lördag, 300kr är billigast även fast biljetten kosta 100kr till ordinarie pris, dyrt!! Såg till och med en som skulle ha 1000kr fast han kunde sänka till 900kr om det blev en snabb affär, vilken jävla skitstövel!

Jag har nu för övrigt ett datum på Thailandsresan, jag åker den 26:e oktober och kommer hem till Linkan igen 7:e eller 8:e december beroende på om jag stannar en dag hemma hos mamma i sthlm. Det är nu bara sex veckor kvar tills jag åker, jag är både spänd och nervös över det. Tänk att jag ska åka hela vägen till Thailand själv, läskigt! Men det går nog bra för jag brukar ju umgås med mig själv rätt ofta =D

Ikväll har jag och Richard haft Lillvor, Emil och Niklas över på fika, det var supergott! Richard baka en kladdkaka och visa lite grädde till oss, toppen! Jag kan äta kakor nu mer för jag rehabtränar 3 gånger i veckan nu, så himla skönt att komma tillbaka till träningen. Knät börjar kännas riktigt bra igen, det som nu krampar är min högerfot som verkar ha åkt på en smäll eller liknande för den är svullen och det knakar när jag rör på stortån, aj!
På fredag ska jag till ortopeden, äntligen, jag har bara väntat i 1,5 månad för att få komma dit. Hoppas att knät är bra enligt henne.

Jag har lite ångest över skolan, ligger så himla långt efter i läsningen samtidigt som jag måste skriva och läsa till examensarbetet, jag förstår verkligen inte hur jag ska hinna med allt. Jag går inte på semenarierna och inte på föreläsningar för att jag inte ligger i fas med min läsning. Jag är bara riktigt less på skolan just nu.

Men men imorgon är en ny dag och nu ska jag mysa lite med Richard i hans nya soffa!

Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0