Nästan frisk idag

Igår låg jag nerbäddad i soffan hela kvällen med feber, jag hatar att ha feber, jag var varm och så frös om vartannat, blä. Jag åt massor med choklad för det är ju så gott och när man är sjuk tycker jag att man kan förtjäna att vara lite onyttig.


Dock tycker min mage idag att det var ett dumt beslut, men det är bara att acceptera för gjort är gjort.

Jag åt en jättegod frukost idag tillsammans med Julia och Sara, det blev yoghurt med flingor, Julias nybakade bröd och ett gott te, mums. Snart ska jag och Julia prova ett nytt kaffe, jag hoppas att det smakar gott. Det är ett sådant där kaffe som dem har delat ut på universitetet och gratis är ju nästan alltid gott!

Ikväll blir det bio med Julia, Sara och Robin, vi ska se Flickan som lekte med elden, den ska tydligen vara rätt bra. Maria (Julias kompis) tyckte att den är bättre än Män som hatar kvinnor. Det jag är mest spänd på är hur dem har framställt Niederman, vem som spelar Salanders pappa, kommer Erika Berger få en mer framträdande roll som älskarinnan och har Salander opererat brösten? Mycket intressanta frågor som jag kräver ett svar på =)



Efter ikväll vet jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0