Blä!

Det var ett barn som fes på mitt ben idag, en riktigt varm och illaluktande äggmöck, blä! Sen hade barnet mage nog att resa sig lite och säga; Oj, vad är det som luktar?
Haha, äckligt!

Det var näst sista dagen på jobbet, imorgon blir det sista och vi ska förära den dagen med att baka lussebullar.

I detta kalla väder tvinga jag ut barnen på en promenad för att jag behövde lämna in mina skor till skomakaren. Så här får man verkligen inte göra men eftersom jag inte ska vara kvar så utnyttja tillfället. Sen hur skulle jag ha tid att komma till en skomakare så här innan julen, näe precis, bäst att göra på arbetstid. Efter jobbet gick jag tillbaka och hämta mina skor som jag ska ha på juldagen, tihi.

Imorgon när jag trillar hem i norrtan så ska jag städa min lägenhet och sen njuta av att jag har nio lediga dagar. Är det någon som är ledig imorgonkväll så hittar jag gärna på något!

Snart är det duschen, sängen, jobbet, kul liv jag har!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0