Dagens i-landsproblem

Middag.

Det är något som alla bör inta. En lagad middag, hälsosam och helst smakrik.
Mitt stora problem är ju inte att jag inte kan laga någon mat eller att jag inte har råd att göra det. Nej nej, mitt problem är att jag tappar lusten att laga mat när jag ska göra det till mig själv. I morse plocka jag fram köttfärs som jag tänkt tillaga på något sätt tillsammans med lök och tomat. Men ju närmare middagstid jag kom desto mindre lust. Så det blev, hör och häpna, smörgåsar. Yes, detta är min singelmat, det och gröt. Herregud så hälsosamt.

Idag har jag klätt granen, så vacker så vacker. Det börjar faktiskt kännas som jul!
Inför julafton så ska jag baka brödet till lunchen/middagen. Totalt misslyckande, imorgon ska jag ge mig på skiten igen fast den här gången efter ett annat recept! Morr!

När jag flyttade hem till Norrtan igen så var jag i stort behov att få igång internet fort, så då köpte jag mig ett mobiltbredband. Men det går segt och ibland irriterar det mig att den där dongeln ska häng i datorn.
Men idag så beställde jag mig bredband, telefoni och tv. I detta köp ingick ett suroundsystem och ett år med spotify premium. Topp topp! Jag är nöjd!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0