Härlig helg!

Fredagen började med lite tjejmys, vin och Harry Potter, dock mest massa snacka. Senare på kvällen mötte jag upp min bror på Moben. Det var riktigt roligt, dansa natten lång.

För första gången på väldigt länge så sov jag ut, jag sov till tolv på lördagen. Precis vad jag behövde.
Middagen intog jag på G tillsammans med H, R och S, sen blev det lite förferre innan Moben. Det var final på utmaningen. Ett väldigt bra band vann. Under kvällens gång sprang jag ihop med massor av gamla killkompisar, hur kul som helst att se vad dem gör nu för tiden.

Idag har det varit lite bakishäng hos S med pizza och Batman.
Åh för att förgylla min kväll så har jag ätit nybakade scones och ett krämigt kokt ägg, smaskens!

Åh Hallonsaft!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0