Jippiiii!

Dagen på jobbet = Skit! Behöver inte dra allt där. Bara 11 dagar kvar!

Skrev in mig hos en barnmorska i HS, kanske låter mer spännande än vad det är, nope inga bebisar här inte. Var där i förebyggande syfte.
BM gjorde mig lycklig genom att berätta att jag har väldigt bra över - och undertryck. Till och med lågt blodtryck. Detta gör mig väldigt glad!
BM sökte upp min adress och blev chokerad över hur långt bort jag bor, men jag måste liksom vara skriven på sjukhusen runt i sthlm för jag hinner aldrig hem till norrtan för att utföra simpla saker som dessa. Men snart är det ändring på detta, yeah!

När jag trilla in på busstationen i norrtan så hämta kusinen upp mig och så drog vi hem till min mamma. I bilen skulle jag berätta att jag skrivit på för nya jobbet men jag kunde knappt berätta det sammanhängande för jag visste inte vad det är för dag idag. Jag är galet trött, skulle nog vara rätt skönt att sova i sthlm imorgon. Slutar sju och börjar jobba åtta dagen efter. Hmm, funderar på att höra av mig till min sovplats.

Vi spelar Wii hos mamma och min moster spöar Pyttan i bowling och tennis. Moster är inte bra på det men lyckas ändå fixa till spelet. Pyttans kille är lite bättre än henne också, hihi, synd om Pyttan ikväll :p

Jag ska snart visa mina skills!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0