Julefin

Sprang in en snabbis på Åhléns vid ringen, skulle köpa en foundation, fick hjälp och expediten utbrast; Men va, använder inte du hudkräm, du är så himla torr och fnasig i huden.

Haha, men tack! Nej idag har jag inte hunnit med tanke på att jag vakna två timmar efter att jag faktiskt skulle gå upp. Jag försökte dra på mig kläderna samtidigt som jag prata i telefon med jobbet. 20 minuter senare satt jag på bussen. Min sista dag, skön som bara den! Dålig start men ack så bra slut.

Jag köpte lite hudprodukter till mig själv efter råd från expediten, åh nu har jag duschat, skrubbat kroppen och smörjt in med alla möjliga krämer. Så nu hoppas jag verkligen inte att någon ska utbrista liknande kommentarer, för jag anser att jag är mjuk som en baby över hela kroppen.

Och nu är jag uttråkad, det känns som att jag ofta blir det. Nästan som att jag är alldeles för social för att klara av ensamtid. Imorgon ska jag dock umgås med hela tjocka släkten. Vi blir säkert 14-16 personer, svårt att säga nu men det brukar ligga runt den siffran beroende på om vi har pojk/flickvänner med oss i kusinskaran.
Det är tråkigt att julen inte får en att bli så där uppspelt som man blev när man var liten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0