Normal

Det känns, hmm, konstigt i kroppen. Ena stunden varm som en gryta och nästa stund iskall som en glasspinne :(

Tog tempen och, ja, ja den är normal för att vara jag 35,6 grader, jag är inte sjuk. Förutom sjukt trött, borde kanske sova mera. Jag gillar verkligen att sova.

Mina tankar strular runt i mitt huvud och det är sjukt jobbigt, det finns inga sammanhang och i vissa stunder stämmer allt. Kan det vara dags att gå till en psykolog eller terapeut? Eller är det så här jag fungerar? Feck!

En sak som jag har upptäckt sedan i lördags är att jag inte klarar av att ha choklad hemma, jag småäter, även om jag inte gillar chokladen rakt igenom, blä för mig! Jag ska genast göra mig av med den, senast idag.

Nu blir det mer Big bang, yeay!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0