Skrubba

Skrubba, dutta, smörja, pricka, smörja, smörja, rulla, gnida.
Det är en hel jäkla process att försöka få till det men vilket resultat jag tycker att det ger mig.
Idag utöka jag till och med min morgonrutin med två nya produkter.

Dagen har varit underbar, det har provats och hmm:ats, och till slut var det perfekt.

Morgondagen förutspår jag samma öde, dock under helt andra förutsättningar.

IKEA!!!!! Som jag längtat, synd att Ikea ligger så långt bort, i Linkan var det alltid en cykeltur bort. Det är många saker jag vill ha men jag tror att jag bara tänker satsa på exakt sex stycken prylar. Låt oss nu hoppas att min mamma är lika duktig som mig och vet precis vad hon ska handla, för jag bokstavligen HATAR att gå allt för länge på Ikea.

Jag har funderat att det är dags att skaffa sig ett hembiträde, disken sköter uppenbarligen inte sig själv, tvätten måste jag tydligen gå med själv ut till tvättstugan och dammsugaren är inte självgående. Jaha, sista utväg, hembiträde! Eller en daltande mamma eller pappa som dem har i en serie som går på SVT.

Buhu, synd om mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0