Snart så snart så

Nu återstår det bara sju arbetsdagar innan jag slutar på mitt jobb. Idag fick jag ytterligare bevis på varför jag verkligen vill sluta.

Som sista uppgift har jag fått den stora äran att lägga schemat den tjugotredje december, haha, kanske borde ge alla andra dåliga pass och mig själv bra tider.

Dagen har bestått av en hemfrånvaro på femton timmar, galet trött är jag och jag har verkligen ingen lust att göra någonting alls nu, inte duscha som jag behöver, inte äta middag eller laga middag, inte skriva ett arbete som ska vara klart typ nu. Det jag skulle kunna tänka mig att göra är att åka hem till någon annan och vara vaken hela natten. Kolla på film.

Är det någon som är sugen på att se en film på torsdag? Jag slutar tre den dagen och ska inte till jobbet förens klockan nio på fredag.

På vägen hem idag kom jag på värsta grejen som jag skulle skriva här men nu när jag väl ligger hemma på soffan så är min skalle tom.

En sak som gjorde mig bitter idag var att jag missa ena bussen hem med en minut så at jag fick vänta en kvart på östra station, blä för sega tvärbanor som sinkar min resa hem!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0