Söndag, snart måndag

Ja då var den här dagen över, den har varit supermysig. Shoppingen på stan gick toppen, jag var nere precis när butikerna öppna, så jag fick handla nästintill helt själv. Jag hitta de julklappar som jag ville ha, hur bra som helst.
Efter lite shopping på stan gick jag hem, väl hemma fick jag erbjudande om en fika. Så jag drog ner på stan köpte tre tårtbitar och sedan vidare till mina fikakompisar. Snack och hårfixande, sen hem, laga middag till päronen.
EN dag helt i min smak!

Imorgon påbörjar jag dag ett av de fyra arbetspass som återstår på detta ställe. Så härligt!
Efter jobbet imorgon ska jag iväg på glöggmys, så jag satsar på att det blir en bra dag även imorgon. Topp topp!

Dagens klipp: 10 par strumpor för 60 kr, yaya!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0