Synd

Tokigt lång dag, jobba från halv nio till klockan sex. Trött är ordet, sista delen idag var möte och julmys med jobbet.
Jag blev avtackad, fick en blomma och ett presentkort. Woopi! Samt att jag blev erbjuden ett nytt jobb på en av de andra förskolorna, synd att jag inte fick det erbjudandet innan. Jag hade verkligen velat jobba med den tjejen.

Imorgon avverkar jag den kortaste dagen på hela veckan, slutar halv fyra, det ska bli galet skönt. Då ska jag åka direkt hem och städa i ordning lägenheten så att den blir beboelig igen, just nu är det så galet mycket med disk.



Jag fattar ingenting och det är ingenting att bry sig om. För ingenting måste betyda att det betyder just ingenting. Ingenting kan ju inte vara värt någonting.

Istället för att skänka pengar för att köpa en get så gav jag pengar till en hemlös i Sthlm idag, det var värt massor, mer än ingenting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0