Åh du fina kärleken

Idag var jag och Richard iväg på dejt, mysigt värre, vi gick på bio och kollade på Prinsessan och grodan. Den var rolig men lite läskig. Vi gick på eftermiddagen så det var väldigt många barnfamiljer där samtidigt, det var nog det som förhöjde stämningen, att få höra små barns förtjusning samt rädsla.
Jag rekomenderar i alla fall filmen till de som gillar Disneys prinsesshistorier.

Jag har känt mig redigt sliten idag efter att ha festat två dagar samt ha haft födelsekalas här hemma igår. Så dagens aktiviteter har varit alldeles i min egen takt. Bio och slöande framför datorn.

Imorgon börjar mina 7 veckors praktik, pepp pepp.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0