Är jag hopplös eller?

Jag tror min baksmälla beror på att det skett alldeles för mycket den här veckan. Det handlade om både alkohol och om psykisk stress.
Jag måste väl kunna hantera sådana här saker?
Mitt hjärta värker, verkligen värker.
Ibland känns det som om att mina handlingar gav andra personer födelar än att det gav mig några.

Igår sålde jag min soffa, katshing 1500kr!
Senare på kvällen fick jag ett sms från köparen där han skrev;
Hej. Om du saknar din soffa så kan du komma hit. och mysa med mig.
Kram M

Haha, jaja, det var väl väldigt modigt av honom. Han var inte snygg, bor i skägget, har barn och är nyligen separerad. Eh no thank you!
För den delen så bankar tyvärr mitt hjärta för någon annan fortfarande.

Ikväll blir det soffan för min del, fredagen tog helt mina krafter.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha... Snygg invit ;)

2010-03-01 @ 22:07:45
URL: http://petitechat.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0