Idag är ingen bra dag!

Igår var jag ut på HG, som 86 blev jag tvungen att ljuga, för absolut nästan alla på krogen igår var yngre! När blev jag gammal?!

I alla fall så blev jag totalfull, och idag får jag lida!
Jag tog taxi hem, gratis(det bästa) sen när jag kom hem åt jag en macka och sen började helvetet. Sprang in på toa och på vägen så trampa jag på mobilladdaren som låg med pigarna uppåt. Idag så är det en ond fot med en blodblåsa, ajaj!

Min morgon har bestått i att ligga i sängen och frysa om vartannat och sedan må illa så fort jag rört mig, blä! Inga mer sådana här kvällar.

Kvällen får i alla fall fyra toast av fem möjliga, detta för att HG och middagen var grymt bra!

Jag är inte bara bakis, jag är väldigt ledsen idag. Jag vet inte hur jag ska komma vidare! Men som jag brukar säga; Det löser sig!

Nu blir det Pizza!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0