Jag älskar mig.

Ny vecka med nya äventyr, eller?
Jag har ont i huvudet och det värker... men smärta, som jag vet av erfarenhet, går ofta över efter ett tag.

Ute på praktiken trivs jag som fisken i vattnet, barnen gillar mig. En av treåringarna sa idag att denne älskar mig, det värmer och känns behövligt för mitt hjärta.
För övrigt idag så har jag suttit med en ettåring i famnen hela dagen, dem är ju så goa!

Julia har idag kammat mitt här efter löss och vi kom fram tid att det torr hårbotten med klåda. Skönt!

Imorgon blir det mera praktik, yeah! Då slipper jag de tankar som jag inte orkar hantera just nu...

Jag lyssna på P3 morgonpasset i morse och där behandla dem ämnet människor som skickar sms till fel person, t ex:
Hej Knullidutten.

Har du tid och är hemma för ett knull?


Haha, woops! Sorry brorsan för det sms:et.

Martina, Hanna och Kodjo är de personer som kan få min morgon att kännas lättsam och njutbar. Tack till er!

Nu behövs sömn om det är sömn jag kommer få är bara att vänta och se. Det finns ju alltid Os annars.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0