Jag får verkligen ingen ordning på mitt liv...

Uppdateringar i mitt liv:

  • Lägenheten i Ryd är uppsagd, vi skrev på kontraktet idag.

  • Min förkylning är så nedrig att det gör ont i hjärtat när jag rör mig.

  • Examensarbetet står helt stilla.

  • I övrigt känns det som att mitt liv står helt under ordet KAOS.
Jag skriver som jag såg att någon skrivit på sin FB; "Man skall inte vara arg, man skall vara glad!"

Mitt motto fungerar också; "Allting löser sig"

Eller som mamma sa igår; "Man lever bara en gång så man måste våga satsa"

Snart kommer Jenny över och förgyller mitt liv, vi skall äta lunch och bara hänga över en kopp te.
Idag är det dock inte lika varmt så te är ingen nödvändighet.

Jag har som framtida plan att flytta in i en korridor, det är bara för att det är billigt, gratis över sommarmånaderna och kort uppsägningstid på de lägenheterna. Lillvor har sagt att jag kan få låna hennes och Emils kök när jag vill baka, så då känns det lite lättare att flytta till en sunkig korridor.
Sen får jag se var jag bär av, kanske hem till Norrtälje efter sommaren.
Där det finns jobb där kommer jag att vara.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0