OMG vad jag är beroende

Igår åt jag och Julia Toast med vitlökssmör, det var verkligen toppengott. Hela dagen var jag täppt i näsan, så pass att jag inte kände några som helst dofter. Vitlöken gjorde susen och rensa hela systemet, jag kände mig på en gång lite friskare. Det får nog bli en macka ikväll också, så kanske jag är frisk imorgon!

I övrigt har jag upptäckt att jag är väldigt beroende av te, om jag inte dricker det på morgonen så har jag en tryckande huvudvärk senare på dagen. Vilket har skett idag, så nu försöker jag ta igen mitt icke drickande i morse genom att dricka två koppar i sträck nu, jag är sjukt smart!

Jag ska nu försöka ta mig igenom LPFÖ98 så att jag kan diskutera den med gruppen imorgon, den är ju inte så lång, så det blir nog inga problem.

See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0