Pluggili plugg plugg

Idag går livet i pluggandets tecken, jag behöver läsa ett kapitel i en bok, en pappersutlämning och en hel bok, jag vet icke vart jag ska börja någonstans, eller ja det är väl inte så svårt att välja eftersom på torsdag måste jag behandla ena texten. Men en konstig sak är att jag verkligen har minst lust att läsa den texten. Jag ska försöka i alla fall börja på den.

Jag känner att det är många saker just nu som är tunga, huvudet för att jag är såå extremt förkyld, relationen med Richard känns lite spänd och plugget står stilla. Dock har examensarbetet släppt en aning i och med att handledaren hört av sig och lämnat ut adresser till lärare som kanske kan tänka sig att ställa upp och genomföra våra lektioner.
Knät har också börjat värka till och från, men det kommer nog lösa sig så fort som förkylningen behagar försvinna så att jag kan träna på gymmet.

En positiv sak är att jag inom loppet av fyra veckor har minskat totalt 10,5 centimeter runt om på kroppen, från vecka 1 har jag minskat 3,5 centimeter runt midjan. Det gör mig mer pepp att fortsätta äta och röra på mig på det sättet som jag gör nu. Pepp pepp!

Igår var jag ner på staden med Jenny och köpte mig ett par skidbyxor som ska hålla mig varm när jag är ute på praktik. Ett par svarta varma sköna byxor, inte allt för dyra med tanke på att det inte var rea på vinterkläderna. Nöjd är ordet.

Näe nu ska Maria försöka ta tag i sig själv och tänka glada tankar.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag försöker också läsa.. så dödens tråkigt! Hoppas du bättrar på dig snart! Jag och hundarna hakar gärna på på promenader om du vill ha sällskap någon dag!



Kram

2010-02-02 @ 11:16:43
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0