Snyt snyt

Idag har jag lyckats fylla en hel papperskorg med papper, det är otroligt vad jag kan snyta mig mycket. Det måste ju vara delar av hjärnan snart som hänger med. Ujj ujj ujj!

En snabb blick ut på FB säger mig att det inte bara är jag som lider av förkylningens förkylning. Det är minst tre till som jag kan räkna, å såvitt jag kan se så är det personer som har rört sig i min närvaro för att sedan umgås med varandra. Haha, det är säkert jag som är källan till allt! Mowhaha, här hemma sitter jag i mitt förkylningsrike, jag tror mina baskilusker har nåt Julia till imorgon för idag kom hennes första nysning!

I övrigt känner jag så här;

Längta längta

Sakna sakna

Snyft snyft

Längta längta!

See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0