Det vilar en förbannelse över mig!

Enda sedan jag och Richard bråka om äggkokning så kan jag inte längre koka ägg. Dumt, hur bryter man denna förbannelse?
Alla mina ägg blir antingen för hårda eller förjävligt löskokta. Det är ju inte det att jag inte gillar löskokta men det finns verkligen en gräns på hur löskokta dem får vara. Alltså, de får inte vara så löskokta så att vitan också är lös, knappt kokt. Då börjar även jag tycka att det är grymt äckligt.



Igår var jag iväg och hängde på HG med Julia F och Ida samt några andra. Det var verkligen roligt och maten var väldigt god efter att inte ha ätit så mycket på hela dagen.

I morse var jag upp riktigt tidigt för att köpa biljetter till VSR, och ja jag fick tag några. Så det var verkligen toppen. Dock när klockan ringde i morse kunde jag för allt i världen inte förstå varför jag skulle upp, hade helt glömt bort biljettköandet.
Den här dagen kan alltså sägas gå i seghetens tecken, sov lite när jag kom hem. Drömde att jag hade den tajtaste bysthållaren (ett väldigt roligt ord), så tajt att jag började kvävas. Jag vakna till liv och insåg, jaha jag sover med BH på mig. Skönt! Tur att det inte var på riktigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen för om lite mer än en timme ska jag sitta på bussen till Norrköping, det är en sen föreläsning där idag, 15 - 17, vilket innebär att jag kommer hem klockan 18. Blä! Men men vad gör man inte för att få kalla sig förskolepedagog.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0