Hemresa...

eh näe!

Det blir ingen hemresa pengarna finns inte, även fast mamma kan sponsra mig med 100kronor så finns det andra utgifter som måste betalas såsom ett busskort till praktiken, dem är verkligen inte billiga.
Jag har fått praktikplats i Norrköping, låååååångt bort, det tar mig totalt 1h 10minuter för mig från dörr till dörr. Jag kan åka campusbussen, den är gratis, men det spelar ingen roll för jag måste ända både åka buss och spårvagn i Norrpan. Så det krävs helt enkelt ett busskort.

Idag har jag pluggat aaasmycket, skrivit läslogg på en bok och läst ut en annan, imorgon blir det fortsättning följer på detta plugg.

Julia är riktigt skittråkig, hon pluggar å pluggar å pluggar å pluggar, visst att hon har en hemtenta som börjar imorgon och att hon sedan har en salstenta på torsdag samt att hemtentan slutar på fredag. Men jag då!
Jag pratar med henne även fast hon inte svarar, typ som att prata med sig själv. Åh jag får verkligen toppenbra svar från mig själv.

Examensarbetet står nästan still, vi väntar på svar från handledaren som ska ge oss mailadresser till lärare som vi ska kontakta. Sååå ja jag pluggar in nästa kurs litteratur, woppi hoo!

Jag prata med mamma idag och fick reda på att vi 80-talister tänker för mycket och läser in för mycket i vad andra säger vilket resulterar i att vi inte förstår varandra. Kan det vara så illa eller är det bara så jag fungerar?

Nu är det sent, dags att sova men först ska jag försöka få till min bajsbruna blogg!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0