Jag får liksom ingen ordning på mitt liv... lalala lalaaaa!

FÖRÅLSKAD! eller ja förälskad men inte kär för min kärlek finns hos någon annan. Lars Winnerbäck, mmm, love it! Jag gillar verkligen hans nya skiva. Som bevis på hans överhet så fick han guldmicken i P3 guldgalan. Älska älska!
Jag får inte nog av han låt  "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv", just nu har jag den som ringsignal på mobilen, dock kommer den aldrig så långt att jag får höra hans sång men melodin räcker för jag kan låten utantill i mitt huvud.

Idag på vägen till skolan i Norrköping, ja jag har blivit en bitter pendlare igen, så upptäckte jag en ny funktion på min Ipod. När man lyssnar på radion så kan man backa i den kanalen och lyssna en gång till på låtar som redan spelats under tiden som man själv har haft just den sekvensen. Toppen! Jag älskar det!

Ikväll ska jag ut och äta middag samt ta en öl med Ida och Julia från min grupp, det är så himla roligt att de hamna i samma grupp som mig. Jag får bara hoppas på att arbetet flyter på bra i gruppen.

Imorgon blir det upp tidigt för att köa till biljetter till festen nästa vecka, yay, vi ska vara där en timme innan biljetterna släpps vilket innebär klocka sju, uha. Men vad gör man inte för festernas skull.

Jag har tydligen haft fel angående när Clara och Björn ska ha inflyttningsfest, tydligen är det den 20 februari vilket innebär fest varenda helg. De ska ha fri tillgång på sprit, det bästa!

Nu ska här pluggas igen för om några timmar ska jag iväg och storhandla på Ica maxi.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0