Mysdag!

Igår var jag hemma för att jag kände mig krasslig, låg i sängen nästan hela dagen förutom när Ricardo kom över och åt middag. Jag lagade köttsoppa (burksoppa) och pannkakor, det var verkligen supergott och väldigt längesen som jag åt det. Richard tentapluggar för fullt varje dag och jag går runt och väntar på respons från handledaren.
Detta har resulterat i att jag sover nästan hela dagarna och vaknar med uppsvällt ansikte.

Det är väldigt kallt i Linköping men kallare i Norrtälje, hihi, skönt att kunna ha det lite varmare.



Temperaturen inomhus är en lögn för solen låg på fönstret där den mäter. Dumt, jag skulle verkligen velat ha 31 grader inne, mmm Thailand!

Idag kom min kalender, yeah! Så jag har suttit och fyllt i födelsedagar, dock blev jag lite chokerad när jag insåg att jag börjat glömma datum på människor som jag alltid har kunnat. Jag skyller på Facebook!



Till lunch åt jag en ägg- och räkmacka, supergott! Mmm, det skulle jag kunna äta varje dag.

Just nu bakas det rågkakor, det behövs fler för jag och Richard äter upp de som ligger i frysen. Men det är ju det de är till för men det är inte jättekul att baka flera gånger i veckan.

Åh sega jag, måste få något att göra. Dock inte examensarbete, jag vill verkligen inte opponera eller bli opponerad på. Jag tycker sådant är så sjukt jobbigt, jag vill inte bli bedömd bara bli klar.

Ah ja nu ska här bakas ut bröd!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0