Fint men ack så deppigt

Nu i veckan sökte jag på Lars Winnerbäck på Spotify och fick upp en ny duett med honom, han sjunger tillsammans med Melissa Horn. Låten är riktigt bra, heter Som jag hade dig förut. Nu har jag ju då också börjat lystra till hennes alster och hon är riktigt deppig men ack så dint hon kan sjunga. Haha, man får ju känslan av att hon skulle ha blivit dumpad med dessa titlar:
  • Kvar i nåt jag lämnat
  • Långa nätter
  • Vår sista dans
  • Vem dumpade vem


Igår var jag med mamma in till Kurtan som är så sjuk, han ramlade för inte så länge sen och det var ungefär en vecka sedan som jag träffa honom sist men bara på denna vecka har han blivit sämre, lite skruttig och väldigt trött. Att det kan gå så fort att tyna bort...



Idag ska jag besiktiga mammas bil det är väl det enda vettiga som kommer ske i mitt liv idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0