Le så ser du glad ut!

En ansträngande dag men ändå en så bra dag. Jag har försökt hålla modet uppe, inte tänka bara vara. Så skulle min mamma säga i alla fall. Jag har verkligen försökt, jag hade en underbar dag nere på stan tillsammans med Malin S, Tove och Linnea, det blev fika och lunch för min del. Sedan gick vi en snabbis runt staden, men si så där runt halv fyra kändes det som att mitt "Le så ser du glad ut" brast, jag bröt nästan ihop på Hennes & Mauritz. Fort gick jag hem med solglasögonen på så att ingen får se tårarna i mina ögon. Jaävla skit att det bara ibland ska bli sådana här återfall.
Kan inte någon bara beskriva för mig vilken skit Richard har varit mot mig, själv ser jag bara ljusa stunder.

När jag kom hem från staden packa jag ihop mina kläder och hoppa in i mammas bil och fortsatte mot vår sommarstuga. Där blev det middag och kvällsdopp. Jag behöver havet, vid havet finns inte mina tankar, då finns bara jag och de personer som är med mig.

Innan vi åkte hem till mig så var vi in på mitt jobb och gav bort de två sista passen till Magnus, så nu har jag enbart två pass kvar och kan spela paintball helgen innan jag börjar jobba på förskolan.
Wohoo! Paintball, det ska bli så kul, jag har aldrig spelat det, bara sett på en gång när Richard spela det första helgen som vi träffades. Det var tider det.

Nu ska jag leta upp en film som är värd att se en onsdagskväll som denna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0