Söndag

Det har varit en riktigt bra helg, träffat alla underbara människor som jag ville träffa och allt detta på en och en halv dag. Jag tog tåget upp igår kväll, tåget rulla in i sthlm klockan 23.45, på parkeringen väntade min mamma. Innan vi kunde börja resan mot Norrtan så var vi tvugna att åka upp på gärdet och hämta Perra och en av hans kompisar. På vägen upp dit berätta mamma att Kurtan, min låtasasmorfar, hade ramlat och slagit sig och ligger nu på sjukhuset. Det är trist när såna saker händer.
När vi kom till Norrtan så var klockan 01.30, å då var jag mäkta trött och irriterad på allt. Snabbt i sängen och sova.
I morse när jag öppna mina ögon kände jag mig utvilad och tänkte att klockan inte kan vara så mycket men det var den. 14.30 visade väckarklockan, ojoj oj, nu kommer min dag bli väldigt kort och det har den sannerligen varit.

Tack alla fina för en trevlig helg, detta gör jag gärna igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0