Tisdag

Igår tog jag en lugn dag på stranden tillsammans med underbara Catharina, det var verkligen längesedan som vi träffades så det var många saker att avhandla. Det var verkligen en toppenbra dag.
Efter stranden åkte jag hem och lagade hemmagjorda hamburgare, i hamburgesmeten hade jag i sådan där grillsås som Richard har introducerat. Dem blev verkligen jättegod, jag hade extra mycket med sallad, gurka och tomat på dem.
Jag lata mig lite på soffan men så tappa jag helt lusten på att inte göra någonting, dock orka jag inte höra av mig till någon. Men så glömde jag att logga ut från FB och då hörde min kusifin vitamin av sig och undra om jag ville hitta på något. Vi bestämde at vi skulle se nya Twilight, vilket vi också gjorde. Den var faktiskt bättre än den andra filmen dock ställer jag mig frågande till vad som ska hända nu när det mesta har löst sig?

Idag har jag utfört många saker som behövs inför resan på torsdag, jag var ner på staden och inhandla:

  • Hårspray
  • Myggspray
  • Solpuder
  • Hudkräm
  • BH-band (skulle egentligen ha varit en BH men jag tyckte att det var alldeles för dyrt)
Jag har även tvättat mina kläder, åh nu har jag precis intagit ett mellanmål, men vad nu då?? Vad ska jag göra nu??

Jag har nog som plan att träna klockan sju ikväll, då är det gratisträning i parken med friskis.

Ajja, jag får väl läsa i boken igen då.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan säga att det händer ganska mycket i fjärde boken :) O det märks ju eftersom dom funderar på att göra två filmer av fjäre boken..

2010-07-06 @ 16:28:21
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0