Torsdag

Seg vecka, och en dålig skribent...
Måndagen spenderades med min härliga familj på Ljusterö, Kurtan fyllde nämligen år, 76 år rättare som sagt. Vi badade, åt lunch, fika tårta och tog upp 10 abborrar, riktigt härlig dag.

Tisdagen lovade jag bort till Linnea, så då blev det bad med henne, Malin, Micke, Henrik, Tobias och Therese. Toppendag, det ända som saknades var riktigt solljus, för på stranden var det mörka moln som drog förbi de timmarna som vi var där. Så istället för att sola så introducerades spelet Bang, det var riktigt roligt att spela! Eftersom det blåste så mycket på stranden och vi inte hade lust att sluta spela drog vi hem till Malin och Micke där vi fortsatte. Det höll på länge och runt sjutiden kändes det som läge att äta lite middag, den intog vi på Antep, jag åt en Hawaiisallad med en öl, gott ska det vara! Linnea och Linus gick hem efter middagen men vi andra fortsatte hem till Malin och Micke igen där vi såg på en film, mysigt och varmt.

Onsdagen var en mycket seg dag, jag lyckades gå upp till jobbet och lämna ifrån mig mina saker eftersom jag slutat där nu och sedan gå hem. Det blev lite städning och tvättning, och senare på kvällen kom en vändning där jag drog hem till Linnea och Linus för att träffa mer människor och spela Bang, jag var väl kvar till halv ett igår.

Idag har jag, Malin och Linnea legat på stranden och jobbat på brännan. När de mörka molnen kom så gick vi hem till Jennie och intog kaffe och fattiga riddare. Jennie har en urgullig papegoja i köket som jag tyckte till en början var lite läskig men det gick över snabbt.

Nu ska jag packa lite inför resan imorgon, till Linköping I go för two days!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0