Vilken söt tjej du är!

Ibland eller kanske ofta vill man ju bara höra från en kille, Vad fin, söt eller snygg du är! Dock inte en lördag när American car show är i Norrtälje. Det finns inget pass på denna jord på OKQ8 som jag upplever som jobbigt förutom just denna dag och helst kvällspass. Jag har ju då i cirka tre av mina fem år på macken fått jobba just kvällspass denna kväll.
Passen brukar ofta börja bra men sedan runt klockan fem-sex drar det igång för då är raggarna fulla.
En kille slängde sig genom hela kön, skriker "Du var väl en söt tjej", hans andedräkt luktar typ som en acetonflaska. Han står kvar hela tiden som han kompis betalar.
- Är du singel?
Min första reaktion i huvudet är Ja men svaret blir naturligtvis Nej, för vem vill ha en sådan klämkäck kille som är både full och sexistisk.
- Synd, då får du vara otrogen ikväll!
Jag ler och nickar med, hmm:ar lite grann. Sedan skriker den här killen ut i hela butiken att han säljer mig för tre och femtio, inombords skrattar jag och önskar att denna skit kan dra någoon gång!
Efter detta blev jag ombedd att ge kramar till att en femtioåring frågar när jag slutar och vad jag ska göra och om han ska hämta upp mig sedan så att vi kan gå på festen på motorgården.
Haha, fy fan för denna kväll!
Jag tänkte att denna fest är som en väldigt stor kravall, förutom att den är väldigt mycket större eftersom det var 1400 bilar och nästan alla bilar hade två eller fler personer i varje bil.

Ytterligare en sak som jag tänkte på är att man måste vara av en speciell sorts tjej för att orka hänga med raggarna. Tjejerna är ju riktiga ess dem också, feta brudar i för små kläder så skulle jag nog sammanfatta gårdagens brudar, haha!

Nu är det i alla fall över, min tid på OKQ8, idag gjorde jag sista passet där någonsin!

När jag kom hem från jobbet började jag baka, chokladskorpor som ska med ut till Kurtan imorgon, han fyller nämligen 77år, kanske den sista födelsedagen han har så det gäller att ta vara på de stunder man har kvar.
I alla fall när jag börja blanda ihop ingredienserna insåg jag att mitt vaniljsocker var slut, så jag tog på mig skorna gick upp en våning och ringde på hos grannen som var så trevliga gav mig tre teskedar.

Nu är kakorna klara och ska svalna lite för att sedan doppas i vit blockchoklad.



Här ska nu göras en lasange som mamma, Per och jag ska njuta av på min altan!

Puss

P.s Att tänka att jag var singel igår var helt okej, mina tankar hamna inte hos Richard, det börjar gå över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0